Bildlig information

Google Answers
Answer these questions by posting the first image that comes up on google image for the answer.

1. Din ålder nästa gång du fyller år


image86


2. Din favoritfärg

image87

3. Ditt mellannamn

image88

4. Det senaste du åt


image89

5. Din värsta ovana

image90

6. Din favorit-frukt eller grönsak

image91
7. Ditt favoritdjur

image92

8. Din hemstad socken

image93

9. Den mest användbara saken i ditt hem

image94

10. Ditt husdjurs namn

image95

11. Ditt senaste köp

image96

12. Något som gör dig glad

image97

13. Ditt förnamn

image98

14. Ditt efternamn

image99


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

haha jaså du din värsta ovana är att du gillar hundskit!? =P haha lol

2008-01-28 @ 11:05:26
Postat av: Jag

jag visste att det skulle bli missuppfattningar när den där bilden dök upp på google. Men vad skulle jag göra? ett test är ett test.
Bilden står för att jag har en ovana att använda ORDET bajs istället för andra svordomar, och självklart skulle då denna bild dyka upp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback