Avkoppling

Den här gången blir det ett klagofritt inlägg lovar jag. Tack för era fina kommentarer, dom värmer :)

Nu är det helg och jag njuter som bara den. Sov över åtta timmar i natt och låg och drog mej lääänge i sängen i morse. Idag har jag haft en trevlig stund tillsammans med familj och delar av släkten hos kusin Desireé där det varit 25-års firande av henne idag. 

Igårkväll hade jag besök av Elin och Annika. Vi hade fredagsmys med stort F innehållandes tacos, let's dance, lösgodis och kompismys. En sån där skön och avslappnande kväll utan en massa överdrivet matlagande och fixande. Riktigt trevligt var det.

Ja, det är en lugn och harmonisk helg just nu och jag älskar det!

Vilken vinter vi har förresten! Gotland måste ha varit snötäckt i över en månad nu! Det är ju fantastiskt!
Jag har inte så mycket att skriva ikväll så jag bjuder på lite härliga vinterbilder istället, tagna för dryga månaden sedan.



 

 



PussKram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte kul att se dig också! :)



Haha, tusen tack för tipset! Det ska testas med en gång !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback