Det som inte dödar, det härdar..

Härligt med lite idrottsfirande i bakgrunden denna trötta månagskväll.. Många fina sportminnen från det gångna året på idrottsgalan, sånt är fint.

Usch, allt är lite jobbigt just nu. Förra veckan var den värsta jävla skitvecka jag upplevt på länge. Den var så kass så jag tänker inte ens gå in på varför den var som den var. Lyckan var enorm när det ÄNTLIGEN blev helg! Sen hoppades jag att den här veckan skulle bli bättre. Det trodde jag fram till klockan 8 imorse när dom släppte BOMBEN på jobbet.
- Stora ordrar och jobb kl 06.00-18.00 hela veckan.
Helvete.
Ibland önskar man att man kunde hamna i koma en månad eller så. Slippa jobba, slippa bry sig, slippa tänka. Bara sova och drömma.

Just nu lever jag på den toppenhelg som precis varit. Den kunde faktiskt inte varit så mycket bättre. I lördags åkte jag skidor med mamma i vok. 7,5 km skidade vi oss igenom. Det var kul och mysigt och bjöd på en hel del skratt då både jag och mamma fick bekanta oss med skidspåren på nära håll. Det fanns backar där det var rent omöjligt att hålla sig på benen helt enkelt.
På kvällen hade jag besök av Elin, Annika, Wenke och min arbetskompis Erika. Vi förfestade och hade galet kul och sen avslutade vi denna toppendag/kväll med några timmar på munken där vi träffade en massa bekantingar på dansgolvet. Ja, vilken trevlig kväll.
På söndagen sov vi bort halva dagen, sen städade vi lite och sen var det dags för diverse träningar. Min träning bestod av en timmes aerobic med fotbollslaget.
Jag vill ha mer helg, tack!

Suck och stön va pissigt allt är ibland. Men det är väl bara o ta sig ur det.
- Det som inte dödar, det härdar.
- Bara att bita i det sura äpplet.
- Bryt ihop och kom igen.
Smarta och olyckliga folk som har diktat ihop många fina stötteord.
Ja, men det är väl bara o göra så då.



PussKram

Kommentarer
Postat av: Helenaadman.blogg.se

Skönt att hatt du inte alltid är så posetiv Isabell! Du brukar ju vara på mig om att jag inte alltid är så postiv så skönt att höra att du också har dina dåligt dagar :D Hoppas vi ses på träningarna snart! :)

2010-01-19 @ 10:24:46
Postat av: Elin

KRAM!

2010-01-19 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback