Ännu en missad fotbollsträning

Här sitter jag trött och irriterad. På rävhagens konstgräs springer mina fotbollsvänner omkring och spelar boll. Där skulle jag också varit ikväll men mitt bajsjobb förstörde allt när det blev övertid på min arbetsplats. Jag hade verkligen sett framemot fotbollsträningen ikväll! men istället blev det en timmes övertid på jobbet. En timme som var helt meningslös eftersom inget blev gjort då maskinerna bara krånglade!
Tröttheten är extrem nu. Har jobbat 06.00-16.00 alla dagar denna vecka utom i måndags och idag då jag jobbade till 17.00 istället och kvällarna jag inte jobbat över har ägnats åt fotbollsträningar. Därav en utmattad kropp och få sovtimmar. En vecka i ide och ett roligt, välbetalt och inte utarbetande jobb är min högsta dröm och önskan nu. Jag orkar inte mer. Usch.

jag klagar bara nu för tiden men det får ni leva med helt enkelt, jag är i behov av att klaga av mej.

Nej, en dusch och sen i säng.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Micka

Vi tycker synd om dig när jobbet ställer till det för dig! Men är också säkra på att så fort du fått lite mindre på jobbet och fått vila upp dig lite så kommer du springa som en tok på planen :)

Planen var också väldigt isig ikväll så det var ingen höjdare att springa på, om de kan va till någon tröst.

Vi ses Isabelle!!

2010-01-21 @ 22:41:06
Postat av: Moa

Det är synd om dig! Hoppas du orkar och hinner träna nästa vecka.

2010-01-22 @ 09:05:02
Postat av: Anonym

Håller med tidigare talare, vi tycker synd om dig men hoppas du kan komma nästa vecka!

2010-01-23 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback