Sjukt.

Oh herregud, jag är så TRÖTT så det går inte att beskriva. Ändå sitter jag här och skriver blogg.
Idioti.
Men jag kände att jag behövde lätta mitt hjärta en aning. Den här dagen har varit extremt kaotisk och den jobbigaste dagen på länge. Självklart är det på JOBBET.
Dagen började optimalt klockan halv 5 i morse när jag vaknade efter att ha sovit 3 1/2 timme. Chatten me elin o matilda drog ut lite på tiden igår kan man säga..
Sen har det rullat på på jobbet med maskiner som gått sönder, gigantiska ordrar och rasttider helt i oordning. När cheferna på eftermiddagen beordrade oss att jobba på lördag för att vi har så mycket att göra, plus övertid ikväll och i morgon, då fick vi i packeriet nog och det ledde till "krismöte" med ledningen mitt i allt kaos. Jag vet inte om det gav något men jobb har vi fortfarande som måste klaras.
Jag kom hem 18.17 ikväll. Exakt 13 timmar tidigare hade jag slängt en sista blick på klockan innan jag gick ut i bilen i morse. Det är sjukt. SJUKT!

Klockan är nu 19.00 och jag tänker gå o lägga mej.

Tyck inte synd om mej, jag får skylla mej själv. Var istället glada över era egna jobb och studier. Har ni inget jobb eller studier, var glada att ni slipper morotssortering.


Godnatt.

Förresten, ja ballerinakexen var goda Moa! Dock rekommenderar jag att inta dom i lagom mängd, max tre stycken åt gången.. Men nej dom var inte mjuka. Det var hårda chokladkex (bottenkexet i vanlig ballerina) på båda sidor och istället för nougatkrämen i mitten var det mörk choklad. Alltså en riktig CHOKLADkaka. Fast inget slår det KLASSISKA ballerinakexet. Prova nån gång!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Kämpa på :)

2010-02-12 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback