Arg, bitter o bitsk

Hej, det snöar ute.
Ingen nyhet direkt.
Jag hade femtonhundra näradödenupplevelser på vägen till jobbet i morse.
Den värsta var när jag precis klarade mej från att hamna i diket på VÄNSTER sida om vägen efter att jag kört i en gigantisk snödriva. Jag hann inte ens pusta ut innan jag höll på att köra på en hare som placerat sig ca fem meter efter bautasnödrivan. Han liksom bara satt där, men samtidigt som jag började panikbromsa hoppade han av vägen. Med gemensamma krafter klarade vi oss båda oskadda..
När jag kom till jobbet ångrade jag mej nåt enormt att jag nästan offrat livet för denna skitgöra. Jag hatar mitt jobb. Avskyr det. Snälla, ta mej därifrån. Någon!?
I övrigt går jag fortfarande runt och mår illa. Just precis på minuten, i skrivande stund, mår jag illa tillexempel. Åt några polarknäcke och digestivekex när jag kom hem från kören för en stund sen. Min mage tyckte inte om det.
I måndagskvälls mådde jag jätteilla efter att jag ätit kvällsmat. Jag fick hoppa över fotbollsträningen bara för det. Då gick jag och la mig jättetidigt. Strax efter åtta.
Bara för det vaknade jag innan klockan ringt, morgonen efter. Den ringer 04.30, jag måste vaknat skittidigt...
I morse vaknade jag halv fyra bara för att jag gick och la mej kl 9 igårkväll. Min kropp verkar ha glömt bort hur man sover länge.
Jag bara klagar o klagar nu för tiden. Men det är liksom så det är. Jag hatar jävligt mycket för tillfället, och det tar all ork och kraft ur kroppen på mej.
Tur att det närmar sej helg..

Nej, Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas att allt blir bättre snart när våren kommer. Och du! Kör försiktigt i halkan.

Ses på någon träning snart hoppas jag.

2010-02-04 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback