En VIKTIG vecka att vänta.

Jaha, här ligger jag i sängen och lyssnar på Norah Jones.
Hennes softa musik passar sig utmärkt när man ska varva ner. Rekommenderas starkt.

Helgen igårkväll och framåt då:
Emmas 20-års firande var jättetrevligt. Vi bjöds på god mat och därefter blev det SingStar. Förutom mej och Emma var där Wenke, Ella och Jonna. Ingen av dem träffar jag särskilt ofta och det var riktigt kul att se dom igen!

Idag spelades det match i Dalhem. Div. 3- laget spelade mot Åkersberga och slutresultatet blev tillslut 5-4 till P18/Dalhem. Inget vidare spel från vår sida, men vinst blev det, och det är det som räknas. ALLTID.

Efter det blev det middag med familjen hemma hos föräldrarna. Dessa söndagsmiddagar har plötsligt fått en viktigare innebörd sen jag och ena systern flyttat till stan. Vår chans att uppdatera varandra om vad som händer omkring oss och få umgås hela familjen. Det blir så ytterst sällan. En värdefull middag minst sagt. 
Och då har jag och Josse ändå bara bott i stan en vecka...

Ikväll har jag haft Emma och Wenke på besök här. Vi skulle egentligen gå på bio först var tanken, men då det var fullt fick vi snällt ändra våra planer. Hyrfilm på Statoil och sen hem hit till lägenheten. Efter lite krånglande fick vi iaf igång filmen och hade en trevlig kväll. Vi såg Kenny Begins och den var skitrolig. Kenny är min idol! Boli boli. Tilläggas kan det att vi nästan vräkte i oss 1 kg lösgodis (OBSERVERA: NÄSTAN! Det var alltså inte riktigt ett helt kilo.), men det behöver ni ju inte säga till nån...

Nu väntar en ny vecka. Det är en VIKTIG VECKA vi har framför oss. På torsdag den 10:e september blir Isabelle nämligen 20 ÅR!!
Ja jag vet, ni tänker precis som jag:
- Hur kan hon ha blivit så stor?!
Well, I don't know men galet är det iaf. 
Så kom nu ihåg att anteckna detta viktiga datum: 10:E SEPTEMBER.

Nej, klockan är över 11. Jag som tänkte få ihop åtta timmars sömn inatt. Det gick visst och sket sej. Jaja, imorgon är det min tur att skjutsas till jobbet så då får jag en kvarts vila där också. 
Samåkning- vilken smart idé.


Godnatt!



PussKram


Jaha, kul. Nu är det någon som röker från grannbalkongen. Jag som öppnat balkongdörren för att få lite frisk luft innan det är dags att sova. Mm, frisk luft ja... trevligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback