Today I've seen Jimmy Dean

Okej, en snabb uppdatering får det bli.

Helgen har sprungit iväg med personalfest och fotbollsspelande.

Personalfesten var jättekul! Vi lekte lekar. Mitt lag, Kloakråttorna, kom på en tredje plats och mina vinstplaner gick inte riktigt vägen. Besvikelsen var stor (hahahahaha), men sen bjöds vi på skitgod mat i form av helgrillat lamm, och allt var glömt och förlåtet.

På söndagen, igår, spelade jag fotboll mot Hässelby. Årets tyngsta förlust kom det att bli. En otroligt jämn match där Hässelby lyckades göra 3-2 målet med bara två minuter kvar. Vi hade sedan en indirekt frispark med bara sekunder kvar, och bollen gick tillslut in men domaren hade hunnit blåsa i pipan och vi fick erkänna oss besegrade. Suck, suck, suck.

Idag har jag jobbat hela dagen lång. Det har varit årets segaste dag. Seriöst trodde jag ett tag att nån gick och vred tillbaka klockan gång på gång, för det var hemskt vad långsamt tiden gick!
Till på köpet har jag haft tung huvudvärk precis hela dagen, och kroppen har inte riktigt hängt med den heller. 
Därav hoppade jag träningen ikväll och har nu legat framför tv:n hela kvällen. Väldigt skönt.

Nu ska jag sova. Hade tänkt gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll men mamma störde dom planerna när hon ringde och behövde prata födelsedagsfixande. I helgen kommer hela tjocka släkten på 30 pers o firar min 20-årsdag. 
Men NU ska det äntligen bli sova av.

En fin avslutning fåt ni här i form av en låt jag hörde för första gången idag på radion. Den är lika gammal som jag och gjord av ett tjejband vid namn Troll. Den här låten fick mig att digga loss några minuter idag iaf, innan jag åter föll in i seghetslunkandet.



He's a blue jean boy
He's the real McCoy
But the best for sure
He's the boy next door




PussKram


Kommentarer
Postat av: Mickis

tråkigt med förlust, men ni kommer igen!

2009-09-15 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback