Födelsedagsfirande att vänta

Helg har det blivit.
Befinner mig just nu hemma hos familjen i Källunge. Här har det städats och lagats mat sen tidigt imorse.
Ikväll vankas det nämligen 20-års firande för HELA TJOCKA SLÄKTEN.
Ca. 35 pers ska in i vårt hem ikväll och så mycket folk har vi inte haft här på besök samtidigt på många år.
Det ska bli jättekul!
Känns fint att så många vill komma och fira min födelsedag.

I övrigt är jag fortfarande förkyld. Det börjar dock kännas lite bättre nu så imorgon kommer jag va med och spela div. 3 matchen mot AIK.
Det ska bli spännande.
I vårmötet var det 90 minuters försvarande för oss i P18/Dalhem. Vi hade inte många chanser på dom inte. 6-0 till AIK tror jag att det slutade.
Det var en jobbig match..
Men imorgon blir det revansch.
Då jädrar ska vi spela fotboll som proffs! Shit va bra vi kommer va!

Nu måste jag fortsätta förberedelserna här.

Ni får ha en fortsatt Trevlig Helg!

PussKram


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det var inget dåligt kalas de!

2009-09-21 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback