Rubrik

Onsdag 30/9-2009 kl 05:54, personalrummet på morotsjobbet:
E: - Isabelle, varför sitter du och spretar sådär med dina fingrar?
I: - Jag funderar på hur det här skulle se ut i skuggbild..
T: - Du är väldigt konstig ibland, Isabelle.


Under dagarna när jag jobbar kommer jag alltid på en massa bra ideér på saker jag ska ta upp i bloggen. När jag kommer hem är dom inte lika bra längre. Jag önskar jag kunde skriva blogg direkt från huvudet in här i datorn. Det hade vart smidigt.

Igår fick jag höra att Uffe Larsson dött. Det tyckte jag var jättesorgligt. Jag minns att jag tyckte jättemycket om honom i söndagsöppet när jag var liten. Han verkade vara så snäll och rolig. Hu, dom går och dör på löpande band alla kändisarna. Först Michael Jackson, sen Patrick Swayze och nu Uffe. Sorgligt.

Igårkväll var Annika och Elin här. Vi drack te och åt drömmar som Annika bakat. Vi hade det jättemysigt och pratade om många intressanta saker. 


Snart ska jag på kör. I två timmar. Roligt, men det gör att jag missar början av Grey's Anatomys säsongspremiär!! Det enda program jag följer på tv och jag ska missa det! Det är surt. Jag får trampa hem snabbt och hoppas att det inte är alltför spännande de första tio minuterna..

Det roligaste idag är att Matilda är hemma igen! Min USA aupair-resande vän som varit i amerikat i ett helt långt år. Dock vet jag inte om hon är på ön än. Hon har nämligen inte hört av sej. Hon verkar prioritera att sova och sin familj hon inte sett på ett år, framför att träffa sina Matildatrånande vänner. Lååågt.

Nej, nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre om jag vill komma i tid till kören.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback