Bara en massa fikande.

Ikväll ska jag va i säng SENAST klockan 10.
Det är mitt mål.
Uppnås det kommer det vara en glad och utvilad Isabelle imorgon.
Idag har det varit en urtrött och flummig Isabelle.

Vi fick sluta jobbet redan klockan 2 idag, och snabbt styrde vi kosan hemåt.
En HEL LEDIG EFTERMIDDAG måste tas tillvara på bästa sätt så jag ringde Annika och vi gick en sväng på stan innan vi tog en fika på ringduvan tillsammans med Elin och hennes syster Sandra.

Sen cyklade jag hem och hann duscha innan det var dags för nästa café besök. Norrgatt med fotbollslaget. En fika istället för träning.
Ja, vi har det lyxigt här i Dalhem/P18 ska ni veta!
Jobbigt med förstås. Den här veckan är det inte mindre än TRE matcher att spela. Därav denna fikastund istället för träning.

Nu har jag lagat korvstroganoff till tonerna av Tracy Chapman. Ännu en riktig pärla att lyssna på.
Än så länge klarar jag av matlagningen hyffsat faktiskt! Det har inte blivit köttbullar och makaroner en enda gång hittills. Fast ett tag funderade jag på att bara steka vanlig falukorv till matlådan imorrn, men sen tog jag mej i kragen o såg till att det blev något lite mer iaf.

Ja, herregud vilken häpnadsväckande och intressant information jag har att bjuda på ikväll...

Nej, klockan tio var det sagt. Klocku tie ska de' blei.

Godnatt.

PussKram


AAAAAAAAH, VÄNTA VÄNTA, JAG MÅSTE PÅMINNA ER!! GLÖM INTE TORSDAG DEN 10:E SEPTEMBER!! DÅ ÄR DET MIN MIN MIN DAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback