Pengar i matlådan.

Jag förstår att ni alla sitter och fullkomligt hoppar framför datorn och håller på att avlida av nyfikenhet. Hela dagen har ni gått och undrat, oroat er, hållit tummarna på att allt ska gå bra, och bara väntat på att ett besked skulle ploppa upp här i bloggen. Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre.
Jag kan säga så mycket som att....
-Det gick alldeles utmärkt! Min vita pärla skötte sig utomordentligt och gick felfri igenom besiktningen!
Är det inte fantastiskt så säg.
Jag är stolt som en mor.

Åh, äntligen av med besiktningen. Som jag (läs: Elins pappa) hållit på med denna bil den senaste veckan! Men jag har lärt mig på vägen. I fortsättningen ska jag sköta min vita pärla. Jag ska kolla oljan och vattnet och se efter däcken. Då går hon fint ett år till, och jag slipper få tillsägelse av Förste serviceman, Jörgen (ja, elins pappa då).

Nu raskt över till nåt helt annat..
NU HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT!
Dom finns inte längre bara på frimärken, i slottet och i skvallerpressen, nu kan du få dom på din disktrasa också!

Det är det här jag talar om: kitsch.se
Snälla nån, vem vill ha sveriges kronprinsessa och hennes gymkille som motiv på sin disktrasa??
Jag ÄTER hellre upp dom där 35 kronorna än spenderar dom på en sån sak.

Annars tyckte jag den där sidan var ganska kul faktiskt. En sida full med onödigt skräp. Sånt gillar jag!
Förutom en köksmaskin som är skitfin så är den här telefonen min drömpryl. En vacker dag kommer den där skitfina köksmaskinen och en sån motivtelefon pryda mitt hem. 

Nej, men det var väldigt vad klockan gick fort ikväll! Nu är det hög tid för sängen.
Mmmmm, sovaaaa...

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback