Jag, syster och Muse!

Så var det åter helg.
Jag har lillasyster Tessan på besök här i natt. Tidigt imorgonbitti ska vi nämligen med båten.
Vi ska till huvudstaden för att se Muse på hovet. För ett halvår sedan var detta ett okänt namn i mina öron, men systeryster fick mig att börja lyssna på dom och sedan stod jag där med konsertbiljetterna i handen. 
Det ska bli kul. 
Vi ska bo hos min mammas barndomskompis Kicki och hennes man. Dom är jättetrevliga så det ska bli roligt o träffa dom! 
Vad vi ska göra imorgon på dagen och hela söndagen det har vi inte planerat nåt större. Det enda jag hoppas på är att vi kan göra ett besök på Ikea. Det är ett ställe man aldrig kan besöka för många gånger.. 

Idag har jag varit på la vie och köpt jättefina muggar. Dom ska det drickas mycket te i framöver..
Har även varit på creperiet och ätit med Annika och Elin. Crepes med saffransglass, salmbärssylt (hihi jag skrev sLambärssylt först) och grädde. Det var inte äckligt, snarare skitgott.


På måndag rycker Annika in i lumpen. Det tycker jag är ascoolt (jag har en tjejkompis som gör lumpen liksom!!), men samtidigt tycker jag det är förfärligt tråkigt. Det blir ju så tomt här hemma då ju! Men hon kommer åtminstone hem på helgerna iallafall.


Ja, så nu får jag önska er alla en trevlig helg, och hoppas ni som ska gå på fotbollsgalan får det skitkul!
Det känns liiiite bittert att jag missar den faktiskt.

PussKram

Snart så...:


Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas ni får kul i Stockholm. Synd att du inte ska med på galan..

2009-10-24 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback