Gudrun gör affärer..

Nu har jag varit iväg med min vita pärla på en sista kontroll innan den stora dagen imorgon.
Då ska vi åka till bilprovningen och besikta oss. Eller pärlan ska det.
Snälla gode gudrun, må det gå bra!

Ikväll har jag huvudvärk och funderar på att gå och lägga mej snart. Kan det bero på att min kropp fick sej ett svettigt träningspass för första gången på nästan fyra veckor?
Mycket möjligt.
Det är så att jag varit och tränat badminton ikväll! Jädrar i min gata va roligt det var!
Imorgon kommer min kropp vara trött. Det är bra.
Jag ÄLSKAR känlsan i kroppen efter träning. Man känner sig mör och utarbetad men samtidigt så pigg och fräsch på nåt makalöst vis. Jag har saknat den känslan dessa fotbollstomma veckor.
Men nu har jag fått mersmak, på torsdag blir det förhoppningsvis ännu mer bÄdminton.

Nej, mitt huvud känns tungt nu. Dags att sova.

PussKram


Den här låten hade en lyssnare önskat i P3musik igår. Jag höll på att skratta på mej samtidigt som jag var vettskrämd.

Tom Waits - God's away on business


Gud(run), imorrn är du f**n inte iväg på affärer för då ska du se till så att min vita pärla går igenom besiktningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback