En dag

Jag har fått gardiner till mitt kök nu. Yeeah!
Igår gick jag i sällskap med Mig Själv, en sväng på stan. Mig Själv kan vara lite jobbig att gå med ibland. Hon börjar ofta se på saker som hon inte har tid med eller inte borde se på, och hon tar ofta lite väl lång tid på sig. 
Men igår gick det bra.
Nej, jag är inte schizofren..

De nya lila panelgardinerna hittade jag på rusta (!). Ja, rusta har faktiskt endel fina saker. 
Jag tror jag strövade runt där i säkert en timme. Hittade en dörrmatta, en rosa sprayvattenflaska, schampoo & balsam, en flätad brödkorg och blockljus.
Det var riktigt kul o shoppa loss på "Rusta - mycket för pengarna". 
Sen postade jag några brev, handlade på willys och gick en sväng på Jysk och köpte torkställ och badrumsmatta.
Sen var jag några hundringar fattigare så då åkte jag hem och lagade en massa mat. Tvättade gjorde jag också. Sen var jag på kör och sjöng roliga sånger. Och så hann jag se Grey's anatomy.
Effektiv - that's me!

I tisdags träffade jag Matilda för första gången sen hon kom hem från ett år i USA. Hon, jag och Elin lagade mat och pratade om dittan och dattan. Det var kul!

Mer då..?

Mickis har fått en liten bebis nu. Grattis, grattis!!

I morgon är det fredag och sen blir det helg. I morgonkväll kommer ett gäng trevliga människor hit för att fira min och Elins 20 årsdag. Middag och sen utgång är planen.

På söndag är det returmöte mot IFK Visby i kvalet till trean. Denna gång på P18.
Söndag 13.00 på visborgsvallen, Be there!!

Nu har jag inget mer att skriva.
Hejdå.

PussKram


Kommentarer
Postat av: Mickis

tack gör gratulationerna!

2009-10-09 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback