Sååååååå låååååååångsaaaaaamt

Ikväll har jag varit och lämnat bort min vita pärla för lite småjusteringar inför den kommande besiktningen.
Min lilla bil har med andra ord bosatt sig hemma hos Elins pappa i några dagar nu så han kan göra lite service på den. Så går det när man säljer bilar till mej.
Han hade blandannat klagomål på att jag inte kollat LUFTTRYCKET i däcken.
- ja men alltså, jag har ju TÄNKT göra det flera gånger...
Det godkändes inte som ursäkt.
Ja, jag är inte den skötsammast när det kommer till bilar kanske, men den grå ju fortfarande utmärkt iallafall!
Nästa vecka är det besiktning..

Vet ni, idag upplevde jag den långsammaste halvtimmen i mitt liv. Jag överdriver inte, det var verkligen de LÄNGSTA 30 MINUTERNA I HELA MITT LIV. Det var passet efter lunch. Jag tyckte jag hade hunnit tänka en massa vettiga tankar och var säker på att 20 minuter måste ha hunnit gå, MINST. När jag tittar på klockan har det gått FEM minuter.
- Hur kan det va möjligt!? tänkte jag.
Jaja, jag försvann in i djupa tankar igen samtidigt som jag fortsatte sorteringen. När jag vaknade upp ur tankarna igen var jag bergis på att det gått en 45 minuter iaf, men när jag tittade på klockan visade den 12.55. 
- VA!?! HAR DET INTE GÅTT MER ÄN 25 MINUTER!?!?!?! 
Jag var såå nära att skrika ut:
- VEM FAN HAR VARIT OCH VRIDIT PÅ KLOCKAN, VRID GENAST FRAM DEN!!!
Jag blev djupt deprimerad där ett tag. Men av nån anledning lyckades de sista 35 minuterna innan rast gå liiite fortare.
Det var riktigt hemskt faktiskt. 

Nej, jag ska fortsätta se matakuten nu. Jag diggar Södervärnsskolans mattanter/gubbe, till skillnad från programmets andra skolor där personalen verkar ha missuppfattat programideén totalt.
Hahahahahaha, pausgympa, det var kul!
Ja, jisses.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback