Klagomuren

Här sitter jag bitter och riktigt jävla förbannad.
Försöker tränga undan den äckliga cigarettrök som sipprat in i lägenheten. Nån idiot till granne som röker inomhus. Säkert samma jävel som stört min sömn TVÅ NÄTTER I RAD. Hata lägenhetsboende!

Men framförallt är jag förbannad på det pissjobb jag har. Vi har nu jobbat flitigt och duktigt hela veckan och ligger så bra till att det inte är mycket jobb att göra i morgon. Det installeras även nya maskiner i packeriet så vi KAN INTE jobba så mycket under morgondagen heller. När vi nu varit så väldigt duktiga kan man ju tycka att vi förtjänar en ledig dag, när det är fredag och allt, eller iallafall en halvdag. Men så funkar det inte riktigt på mitt jävla jobb se ni. Nej, istället för att sortera morötter ska jag ut i en jäkla leråker och jobba i morgon, PÅ EN FREDAG!!
Jag och två andra blev utsedda till denna skitgöra. Aaaaaaahhhhh!!!!!! Kallt, blött, geggigt, kall mat och åtta timmars tråk!
Det enda som glädjer mej är att jag inte är ensam där ute. Den glädjen räcker dessvärre inget längre. suck.

Den senaste kvarten har jag ägnat åt jobbletande på arbetsförmedlingens hemsida. Så förbannad är jag! men varken biomedicinisk analytiker, nätverkstekniker eller libanesisk kock är inom mitt arbetsområde.. Den här ön är värdelös.

Dessutom blev det ingen badminton för min del ikväll heller. När jag kom hem var det samtal som var tvungna att ringas (folk jag inte ens fick tag i!) och hungrig var jag och allt var BAJS. Så jag hann helt enkelt inte. Fan.

Och idag sa dom på nyheterna att sverigedemokraterna bara blir större och större. Vad är det för ena sjuka jävla idioter som röstar på såna INKOMPETENTA fummlare. Jag ska inte gå in nåt närmare på detta just nu, eftersom det här inlägget är tillräckligt deprimerande redan, men Jimmie Åkesson kan gå och dra nåt gammalt över sej. 


Nu ska jag fortsätta se 'Christine' på kanal 5. Det enda som får mig på något mindre kasst humör, hon är rolig och misslyckad. Samtidigt ska jag fortsätta tycka synd om mej själv genom att tröstäta ett paket glass. Suck, nu ska jag väl bli fet också.

Känner för att slå sönder nånting. Undrar om det skulle kännas bättre då?..


Ja ä inte bitter..

Kommentarer
Postat av: Mickis

Nej men Isabelle lilla, så kan du ju inte säga! Man ska vara glad för att man HAR ett jobb, tänk alla som inte har jobb! Visst att de kanske inte är världens roligaste kanske, men det finns nog många som hade sett att dom hade ditt jobb! :) Jag ska väl kanske inte säga så mycket då jag har jobb, och är mammaledig och mitt liv just nu är helt fantastiskt! MEN ÄNDÅ ;) Om inte annat är morötter gott!

2009-11-20 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback