Jag vill vara ledig, ledig ledig!!

"...Jag vill vara ledig ledig ledig, bara sitta brevi' brevi' brevi',  inte göra nånting nånting alls, bara göra nånting nånting nice..."

Mange schmidt måste ha tänkt på mej när han skrev den här låten. Den brukar muntra upp mej dagar som dessa när jag bara känner för att lägga mej ner på golvet och skrika "sluta plåga mej, lämna mej ifred!! LÅT MEJ SOVA FÖR TUSAN!!!".
Jag är så trött i kroppen så det finns inte. På jobbet råder sjukstuga. Alla hostar, febrar ner sig och mår allmänt kasst, lägligt nog nu när vi har så extremt mycket att göra! och snart kommer jag gå och bära på det med..
Övertidstimmarna har varit många den här veckan men nu börjar det lugna ner sej. Imorgon ska vi tillochmed börja KLOCKAN SJU! Sovmorgon alltså. yeeeh!

Jag missade fotbollsträningen igår pg.a jobbet. Första inomhusträningen för året! Och första träningen med "gamla" dalhem. Samarbetet har som bekant upphört och nu är det blåvitt som gäller igen. Fy fan va jag älskar mitt fotbollslag. Dom är så snälla och duktiga och smarta och grymma. Nu har dom fixat en blogg också!
Kolla
här. Vi är inte bara grymma fotbollsspelare, vi är även jäkligt kreativa!
Nästa vecka blir det träning iallafall. Inte en morot i världen kan ändra på det.

Nu är det dusch, sen kör. Jag kommer somna där.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback