Bättre sent än aldrig hette det va...

Här ligger jag och har det bra i min nya Ikeasoffa.
Ja, ÄNTLIGEN får man väl säga!
Det tog nästan tre månader i nya lägenheten, men tillslut fick jag "tummen ur.." och skickade efter en. Det blev inte den soffa jag från början ville ha, alldeles för stor och alldeles för dyr, men denna Ikeas Ektorp soffa blev ganska bra ändå.
En fotpall köpte jag till också. Den skruvade jag och kusin viktoria ihop sent igårkväll. Vi var mäkta stolta när vi efter en halvtimmes skruvande, dragande och klurande stolta kunde konstatera att vi lyckats skruva ihop en stabil ikeamöbel för första gången i våra liv.
Ja, så går det när man ska bo över en natt hos Isabelle. Här får man jobba för husrum...

Ikväll är jag dödstrött. Har gått och lagt mej alldeles för sent på kvällarna den här veckan och så jobbar vi 06.00-16.00 dessa dagar med. typiskt.

Så ikväll orkade jag varken kör eller fotboll och ägnar istället kvällen åt att "sitta in" soffan och se Bonde söker fru. Tjohoo, oh va jag saknat bönderna!

Snart tänker jag sova. Godnatt

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback