Håll Käften!

Äntligen fick man tid o sitta här vid datorn och blogga!
Känns som en evighet sen man satt här senast.

Mitt humör är väl inte sådär tipptopp denna fredagkväll. Det har varit en helvetisk vecka som slutade på sämsta tänkbara sätt.
Vi fick nämligen jobba över ikväll, och det TROTS att vi STRESSAT som tokar hela dagen. Tolv timmar har jag arbetat med dom förbaskade morötterna idag. suck. Och inte blev det bättre av att jag hela eftermiddagen fick jobba bredvid ställets värsta skvallerkärring. Guu va trött jag var på henne!
Stod där och staplade upp aggressionerna på hög inombords och spelade upp i huvudet hur jag röt åt henne att hålla käften o arbeta istället:
- tänk om du sorterade morötter lika bra som du snackar skit, då hade vi varit klara till lunch idag!!
Ja, så skulle jag ha sagt. Det borde väl ha fått henne o tiga en stund iaf. Men sjävklart gjorde jag inte det. Det är jag alldeles för feg för.

De andra dagarna den här veckan har bestått utav huvudvärk, trötthet och yrsel. Det började i söndags när vi var på fastlandet och spelade div. 3 match. Vi åkte båt och det betydde tidig morgon och sen kväll. Jag kände mig ändå hyffsat pigg på morgonen men matchen hann knappt börja innan jag började känna huvudvärken komma smygandes. Det blev bara värre o värre så i halvtid bad jag om att få byta. Då var jag så trött och alldeles svimfärdig. Andra halvlek låg jag på bänken och var yr.
Måndagen var som en dimma. Jobbade men minns knappt att jag var där. När jag kom hem somnade jag på soffan och låg där hela kvällen. Hela veckan har jag varit alldeles orkeslös och haft återkommande huvudvärk. Det suger.

Igår kände jag mig ändå piggare så då tränade jag och imorgon blir det match mot Reymersholm på P18. Jädrar va bra vi ska va den matchen!
Nu är det VINST som gäller!! Mm, det blir bra!

Idag fyller Matilda 20 år också! Grattis du gamle, hoppas du haft en bra dag!
Åååh, nu är det bara två veckor kvar tills jag och Elin åker o hälsar på henne i USA. Det ska bli så kul!!!!
Jisses va jag längtar!

Nu är jag dödligt trött och tänker sova.

Godnatt och trevlig helg på er!

PussKram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback