Tre dagar kvar!

Ojoj vad jag yrar runt. Jag är verkligen SÄMST på att packa. Ingen packlista i världen kan få ordning på mig. Kläder utspridda överallt, skor i högar, flaskor hit flaskor dit, kom ihåglistan med kryss och krumelurer överallt.
HJÄLP, någon.
Dessutom tycker jag det är skittråkigt, och när jag tycker saker är skittråkiga gör mitt undermedvetna allt för att slippa undan det tråkiga. Då gör jag andra saker istället som kanske inte är prio ett, för att sen fortsätta det tråkiga i någon halvtimma innan jag återigen blir sysselsatt av något annat.

Ja, det var nog tur att jag hoppade träningen ikväll.
Äsch, det ska nog ordna sig tillslut..

Vet ni en sak.
Idag försov jag mig, och det ordentligt!
Vi började klockan sju på jobbet imorse. Kl 08.40 vaknar jag!
Herregud, har nog aldrig försovit mig så mycket.
Klockan nio var jag iallafall på jobbet (ibland är det bra att bo under milen ifrån arbetet) och kunde straffas av mina kollegor... Nä då, mina arbetskompisar var faktiskt oväntat vänliga mot mig även fast dom mot slutet av dagen ändå var tvungna att reta av sig liite.
Så det kan gå ibland.

Nu är det bara en enda ynka arbetsdag kvar innan jag får min sköna fem 1/2 veckors semester.
Härligt, härligt.

Nej, om man skulle ta o gå och lägga sig nu.
Försova sig två dagar i rad är inget jag vill prova på.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Mickis

va härligt att komma iväg på en semester tripp :-)

Postat av: Mojsan

Det var nog något visst med den dagen och försovningar;)

Hoppas att ni får en jätterolig semester!

2009-05-29 @ 20:30:42
URL: http://moasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback