Tio dagar kvar!

ÄNTLIGEN!!

Idag kom den efterlängtade segern!
Men den satt långt inne...
Vi gjorde en extremt dålig första halvlek mot Spårvägen, som dagens motståndare hette. Dom fick styra spelet för det mesta och det resulterade i TVÅ mål för deras del. Fatta, vi släppte in TVÅ mål mot ett lag som spelade skitkasst.
I halvtidsvilan var vår tränare inte glad på oss.
- dom är riktigt dåliga men ni spelar ännu SÄMRE!  gjorde hon klart för oss.
Med den utskällningen i ryggen gick vi ut på planen och gjorde en betydligt bättre andra halvlek. Fyra mål hann vi göra plus att vi inte släppte in ett enda till.
4-2 blev slutresultatet och Emelie fick dessutom sätta en straff!

Fy faaaan va härligt!!!
Jag är så lycklig. VI är så lyckliga!!

Dessutom började vår dag lite extra roligt också då självaste MIKAEL NYQVIST åkte samma flyg som oss!
Det om nåt var coolt. Han bara satt där, skäggig, glad, respektingivande och allmänt cool.
Är riktigt avis på Hilda och Ronja som placerade sig framför honom på flyget och pratade med honom under HELA resan. Och till på köpet var det han som tog första kontakten då han undrade vad vi spelade för nåt (de resekläder vi bär när vi åker på våra bortamatcher skvallrar om att vi är ett idrottslag av nåt slag) och sen fortsatte deras samtal så.
Avundsjuk var ordet. Han är ju Sveriges i särklass bästa skådis. Shit.

Nej, nu ska jag väl gå och sova. Imorgon är det åter till jobbet och morötterna.
Ingen rast, ingen vila.

PussKram

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja tänka mig jag lixom :) inte ofta jag målar ;) men alltid lika skönt att ha dig där bak bella!

Postat av: emelie

haha ja tänka mig jag lixom :) inte ofta jag målar ;) men alltid lika skönt att ha dig där bak bella!

2009-05-23 @ 02:00:06
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback