Nio dagar kvar!

Tiden tickar på. Snart är jag och Elin hos Matilda ute i vida världen. Mycket surrar i huvudet just nu men högst surrar alla USA-förväntningar. Åååh...Längtar!

Fast den här veckan har verkligen gått lååååååångsamt.
Tiden gör så ibland. Går långsamt.
Ibland går den fort också. Hoppas den gör det nästa vecka.
Då blir det söndag fortare.

Alltså, när blir det sommar egentligen? Är det sommar nu? Kan någon svara på den frågan?! Det är väldigt grönt nu och solen börjar hetta ganska bra, men fortfarande är det bara under kortare perioder. Mina sommarkläder har inte åkt fram än tillexempel.

Nu har jag sytt fast ALLA knappar på min vårjacka. H&M är verkligen VÄRDELÖSA på knappsyning (ehm, möjligtvis att jag just hittade på ett splirrans nytt ord) så jag vart tvungen att dra loss knapparna och sy fast dem på nytt. Händig, det är jag det...

Jag har verkligen inget klokt att skriva.. I huvudet spelar myror pingpong med mina tankar och i vänstra hjärnhalvan spelar grodor fotboll med mina hjärnceller. Lägg av! 

Inatt ska jag sova gott. Det har varit dåligt med den varan på senaste, men inatt ska det bli ändring på det.

-Isabelle, du svamlar. Gå och lägg dej.
-okej.

Trevlig helg på er!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback