Händelserikt...verkligen...

Host, host, aoooh. (jag är suuk. har halsont. tyck synd om mig, tack.)

Sååå.... torsdag, vad har hänt sen sist då?
-Frukt är fortfarande onyttigt, men jag äter ändå. 
-Svininfluensa-snacket har lugnat ner sig lite.
-Om en månad är jag och Elin hos Matilda i USA (tjohooooo!).
-Regnovädret som drog förbi i början av veckan har tvättat och löst upp fågelskiten på min bil och den lyser nu vit och fin igen när solen letat sig tillbaka.

Ja inte kunde det vara så mycket bättre!?
Jo, jag kunde ha vart frisk i halsen förstås.

Nu ska jag gå och slå min mamma med nåt hårt i huvudet för hon ligger o  snarkar i soffan så att taket snart lyfter.
Sen ska jag sova.

Godnatt.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback