Vem har tagit min bil!?!?!

Aaaaaah, vilken BAJS-dag det har varit!
Började redan imorse när jag inte kunde hitta bilnycklarna. Hittade tillslut extranycklarna och gick ut till bilen, men så hittar jag inte BILEN!! Det låter helsjukt, man kan inte slarva bort en bil sådär bara, men det var precis så. Eftersom jag varken hittar bilnycklar eller bil drar jag slutsatsen att pappa åkt till jobbet redan och snott min fina toyota. Stormar irriterat in i deras sovrum och frågar varför min bil inte står på sin plats, och blir förvånad att både mamma och pappa är hemma. Dom fattar ingenting. Inte jag heller. Kollar än en gång och upptäcker att bilen faktiskt står där den ska, bara det att en stor volvo gömmer den för min syn.
Snacka om virrig. Och pinsamt också för den delen..
Kommer precis i tid till jobbet. Väl där kan jag inte hitta mina älskade hörlurar. Glömde dom i packeriet igår eftermiddag och fick aldrig in dom i skåpet efter dagens slut, och idag hade alltså någon tagit dom!
Till min glädje återfanns dom precis innan vi skulle sluta idag, och allt är nu i sin ordning.
Men eftersom jag inte haft några hörlurar så att jag kunde lyssna på radion så har den redan pissiga dagen, bara blivit ännu pissigare och segare.
Fick även kritik för att jag sorterade bort för fina morötter på efterkontrollen och efter det var dagen totalt förstörd. Orka!!
Är nu trött och irriterad. Har en jäkla huvudvärk pga. allt buller jag fick stå ut med när jag inte hade hörlurar idag, och hoppar gymmet även denna vecka. Mina tränare måste hata mig vid det här laget. Har endast besökt gymmet TVÅ gånger hittills i år och vi har haft det varje onsdag (förutom helgdagarna som var) sedan 2009 tog sin start. suck.
Och så den här förbannade snön om helt plötsligt fick för sig att återvända till ön. Aaah det skulle ju bli vår och sol och torrt nu!!

Två saker håller mitt humör uppe ändå. Ikväll blev biljetterna bokade till USA. Den 31:a Maj går flyget från Arlanda till Philadelphia där vi mellanlandar innan vi åker vidare till New York och MATILDA!! Sen blir det ca tre veckor i Amerikat innan vi anländer i Visby hamn sent på onsdagnatten den 17:e juni. Åååh va jag längtar! Ååååh va det är långt dit!

Nej, nu ska jag äta sen tänker jag gå och lägga mig med en gång och bara glömma bort den här skitonsdagen.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Karro

hahaha, bello då! tack för ett gott skratt! :D

Postat av: Emmapemma

fan vad häftigt att åka till USA!!! hmm det där med o hitta bil, och bilnycklar känns igen.. kul att det händer någon annan oxå! :P

2009-03-21 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback