8 mars

GRATTIS alla tjejer/kvinnor/damer/tanter, vad ni än vill kalla er, på Internationella Kvinnodagen!!
Hoppas ni firat er ordentligt.

Själv skulle jag fira med kladdkaka. Det blev det sämsta bakverk jag någonsin åstadkommit i hela mitt liv. Den ligger just nu på ett fat i en chokladig klump och har ungefär samma konsistens som kladdig knäck. Men den smakar choklad, precis som den ska göra, så jag tänker tvinga familjen att äta upp den.

Apa, va trött jag är.
Jag tror jag lider av kronisk trötthet. Något som jag klagat över länge och tror många av er börjar tröttna på att höra/läsa om, men vet ni en sak...Det skiter jag fullständigt i.

JAG ÄR EN UTARBETAD KVINNA, LÅT MIG GNÄLLA!

Och imorgon ska man tillbaka till morötterna igen.
Den här veckan har gått ovanligt fort tycker jag.
Tisdagkväll var det aerobic på Dalhem/P18:s träningsschema. Inte fullt lika kul som vattengympa.
I onsdags var jag så trött i kroppen när jag kom hem från jobbet att jag vid blotta tanken på gym blev alldeles gråtfärdig. Det blev ingen styrketräning den kvällen. I torsdags var det  jobb, träning en timme och sen kör. På fredagen var jag i trans hela dagen, i närmast okontaktbar, och som att det inte var nog fick vi jobba över en timme. På kvällen kom Elin iaf och det blev slappande framför Let's dance. 
Igår, lördag, var jag på miniläger med fotbollslaget. Först en internmatch som vanns av lag Blå. Där ingick jag. Applåder och visslingar.
Därefter blev det dusch och sen middag på restaurang Hwitstjärna. Eftermiddagen skulle bjuda på en hemlig aktivitet. Det visdade sig vara luftgevärsskytte!
Vattengympa är snäppet roligare, men det var kul. Och nog fanns det talang hos oss. Själv blev jag mäkta imponerad över min egen insats, kom på delad femteplats. Watch up people! Naj.
Tillbaka på P18 gjorde vi pastasallad och marängswiss tillsammans.
Sen åkte jag till Annika där vi var ett gäng som hade en något sen after ski, eftersom det inte hanns med i Åre förra veckan. Mackor, fruktsallad, allsång, twister m.m.
För 20-åringarna blev det sen en timme på munken. Jag och Elin åkte till min mammas mosters lägenhet där vi skulle sova för natten. Innan det blev sömn fick jag hämta Helena på stan som sen sov hos oss också.
Idag har vi haft fortsättning på vårt lilla miniläger med tre timmars teori, matchgenomgång och fika.
Klockan tre var jag hemma i Källunge igen och har spenderat eftermiddagen med att se Grey's anatomy och Beck. Blev även tvingad att laga kvällsmaten ikväll som såg ut lite som spya när jag var färdig.
Jag och så var det den där jäkla kladdkakan också..

Nu är parlamentet i full gång. Det tillsammans med kladdkaka sen blir det sängen eftersom JAG ÄR SÅ TRÖTT.

Godnatt på er.

PussKram


Kommentarer
Postat av: ewelina

åh gud ge mig kladdkaka...

2009-03-11 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback