Hon hämnas

Herregud, vart kom all snö ifrån!?!
För er fastlands- och utlandsfarare som läser det här kan jag berätta att här har det blivit midvinter på vår sommarö igen. En halvmeter snö på sina håll och blåsigt som attan, det är vad som hägrat på ön idag.
Det är verkligen kaos. Bussar, lastbilar och annat i diken, brutna ben och diverse svordomar över vädergudarna.
Vart kom det ifrån? imorse blåste det och ett tunnt lager snö på marken. Två timmar senare är det världens snöstorm.
Suck.
Jag blir så trött.
VART TOG VÅREN VÄGEN??
Det är April om en knapp vecka och så blir det snöstorm!
En rejäl käftsmäll från moderjord är vad det är.
En hämndaktion till oss arma människor för allt ont vi gjort mot vår natur.
Hon har förmodligen aldrig fått lära sig att våld inte löser problem.
suck.

Idag har jag jag klantat mig på jobbet igen. Jag tappade ner kniven i fodret. Alla fick stänga av sina band och sen fick jag springa ut till foderlådan där kniven damp ner efter en liten tur på rullbandet. Kniven återfunnen och arbetet kunde fortsätta.
Piiinsamt var ordet.
 
Får se om det blir nån teori med fotbollen ikväll. Vi ska ta oss hela vägen till stan utan att hamna i diket. Hem också för den delen.
Vet inte om en teorilektion är värt att trotsa väglaget för.
Ja, vi får se.

PussKram

Kommentarer
Postat av: emelie

har ar klockan 8 pa kvallen och jag svettas ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback