Da var vi i New Hampshire!

Hej pa er!
Ska forsoka fatta mig kort for har ges inte mycket utrymme for slappartid. 

Jag och Elin har nu alltsa lamnat Matilda och New Jersey och rest vidare till New Hampshire. Resan hit innebar inga problem utan allt gick mycket bra.
Anledningen till att vi nu akt till NH ar den att Elins syster ar tillsammans med en amerikan och nu ska dom gifta sig pa lordag, med Elin som brudtarna. 
Vi bor hos Aarons (brudgummen) foraldrar i ett stort hus i Hookset som det heter. Just nu ar vi tio personer som lever under ett och samma tak, och om nagon timme blir vi ytterligare tva till da brudens vanner fran Sverige kommer. Huset vi bor i ar stort, men inte tillrackligt stort for att rymma tolv personer sa jag, Elin och Sandras tva vanner sover i en husvagn som star pa tomten. Det blir alltsa campingliv en vecka nu!
Idag har vi varit och halsat pa Aarons farforaldrar som bor i ett markligt sommarhus vid stranden. Det ar valdigt litet, tank er en husvagn som man byggt ut och sen tagit av hjulen pa. Mycket markligt, men ocksa mycket gulligt. 
Sen korde Aaron runt oss i bilen (det regnade ute...) och visade oss runt. Vi stannade aven till vid stranden for att blicka ut over atlanten. Fint fint. 


Snart ska jag och Elin ova sang med en van till Sandra och Aaron. Jag och Elin ska namligen sjunga for brudparet pa lordag och denna roliga typ ska kompa oss. Vi ovade forsta gangen igar och det gick valdigt bra faktiskt! Jeff som han heter ar otroligt duktig pa pianot ocksa sa jag och Elin kanner oss trygga.

Ingen mer vila nu.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Moa

Härligt med Amerikanskt bröllop! Lycka till med sången=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback