Vilken toppenhelg!

Åh, vad jag njuter av teknikens under just nu,
trådlöst nätverk, vilken underbar uppfinning.

Jahapp, söndag har det hunnit bli. Är fortfarande lite smått chockad över att jag faktiskt klarade hela arbetsveckan utan att bryta ihop en enda gång. Nu hoppas jag verkligen att jag slipper åkrarna och diverse otrevliga överraskningar nästa vecka. Sortera morötter är inte så illa ändå..

Men efter att ha haft en skitvecka så har helgen artat sig betydligt bättre. I fredagskvälls åkte jag in till Annika och hade en myskväll med henne och Hugo. Vi stekte pannkakor som vi satt ute i solen och åt tillsammans med glass, sylt och chokladsås (så BARNSLIGT gott!!) och drog dåliga skämt. När klockan tickade förbi tio-bläcket cyklade vi ner till hamnen och vandrade runt bland stockholmarna en stund. Stirrade med öppen mun på kön in till hamnplan som ringlade sig oändligt lång och tänkte att det var tur man inte hade planer på att gå ut denna fredagkväll. Sen cyklade vi bort till norderstrand och BADADE.
Japp, ett nattdopp i östersjön blev det denna kväll.
Därefter satte vi oss i en hammock som stod på stranden, och pratade blickandes ut över ett  stilla, mörkt hav.
vackart, vackart.
Var inte hemma förrän sena natten och frös ända ut i hårtopparna, men ooh vad det var värt det.
 
Blev väckt tidigt på lördagsmorgonen (halv nio) för att fira syster Josefine med frukost på sängen. Min lilla, lilla, lilla syster är inte så mycket "lilla" längre, för igår fyllde hon 18 år. Jisses vad tiden går.
Grattis i efterskott, systeryster!
Klockan fyra begav jag mig till Elin där det skulle firas bröllop. Bröllopet jag var på i USA skulle firas hemma på ön också för alla de svenskar som inte kunde vara med i USA. Dessutom var två av amerikanarna som vi lärde känna i USA med också. Dom är ute på en liten Europaresa och åkte självklart (höhö) till Sverige och Gotland.
Det läskiga åskovädret drog över mitt under middagen ute på terassen, men med tak över huvudet kan man gott sitta ute ändå. Fast lite läskigt var det..

Idag har jag fortfarande ont i kroppen men börjar nu känna mig utvildad iaf. Jag tog en ordentlig sovmorgon idag.
Ikväll kommer släkten på besök för att fira Josse.

Jisses vilken frossarhelg det här blir. Pannkakor med sylt och glass, prinsesstårta, jordgubbstårta och kakor.
Tur att det är träning imorgon då. Nu är det jädrar dags att komma igång och träna igen!

PussKram

Kommentarer
Postat av: ewelina

Heej förlåt att jag inte svarade.

Men, klart du ska ha en skiva!! Vi blir glada då :)

Om du har möjlighet att mötas upp någonstans nån dag i stan så får jag langa till dig :)hör av dig med dina möjligheter!

ha det braa!

pusss

2009-07-20 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback