Usch vad jag klagar

Jag är såå trött. Hela kroppen skriker efter vila.
Den här veckan har varit för j*vlig rent ut sagt, och det enda den handlat om har varit jobb.
Jobb, jobb, jobb.

Det är oroligt på jobbet just nu och ovanpå det har mitt uppdrag med att plocka flyghavre fortsatt hela veckan.
Igår var den värsta dagen ute i fältet då solen stekte riktigt ordentligt och åkern vi höll till på var på 31 hektar. suck.

En dag till av den här arbetsveckan, sen ska man äntligen få VILA.
Må morötterna vara på plats nästa vecka så man kan få återgå till det härliga packeriet (ja så låter det nu ja...) och sortera igen!

Ja trött är man, har inte orkat ta mig till en enda träning på hela veckan, nu när vi haft uppehåll och allt! Jag är nog inte speciellt populär hos tränarna just nu...

Lite glad är jag ändå. Äntligen har vi trådlöst härhemma så jag kan ha min dator uppe i rummet och slipper störas av övrig familj, plus att sängen är betydligt skönare än en obekväm skrivbordsstol.
Tänk att man skulle vara tvungen o förstöra nätverkskabel-uttaget för att få det..

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback