Ogräs och barnvaktande

Då var onsdagens arbete avklarat också. Idag har jag varit vid morötterna igen. Det var skönt. Jag har saknat dom.
Sen fick vi krypa omkring på knä i gruset vid entrén där vi rensade ogräs. Ja, dom kämpar hårt för att hålla oss sysselsatta för tillfället. Det är inte bara jag som vill ha pengar..
 Men om någon vecka ska det förhoppningsvis bli lite mer att göra.

Snart ska jag bege mig till småkusinerna. Har fått hedersuppdraget att barnvakta de två vildarna ikväll.
5 och 7 år gamla, helt  galna är dom och precis som alla barn är i de åldrarna- fulla av energi och påhitt. Men vi ska nog få det riktigt trevligt ikväll tror jag. Till min hjälp har jag mina två systrar så tillsammans ska vi nog klara av de två busfröna.
Nej, bäst att börja ladda upp nu.

Vänta på samtalet som aldrig kom igår ska jag också göra.

PussKram


Kommentarer
Postat av: ewelina

VAFÖRSAMTAL??????VA!

2009-08-01 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback