Isabelle Ibrahimovic ??

Sitter här och peppar upp mig för ett samtal. Spännande samtal. Vad för samtal säger jag inte! hah!
Äsch, ni får veta sen ändå.

Idag har jag sorterat persiljerot och rensat ogräs ute i morotsåkern. Sen kom regnet och avbröt (läs: räddade) oss i ogräsrensandet, och därför var jag hemma redan till klockan två idag.
Det är inte långa dagar nu nej.. Igår fick jag sluta klockan ett.
Oroväckande, man vill ju trots allt tjäna pengar!

- Zlatan, vill du gifta dej med mig?
Det hade inte vart dumt... Fatta vad pengar han tjänar då!
Det är väldigt vad det tjatas om Zlatan just nu. Kul att han ska spela i Barcelona, men herregud vilken uppståndelse det då ska bli!
Jaja..

Jag har verkligen skriv-torka. 
Bäst att få samtalet överstökat nu.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback