Fiiiiikaaaa, foooootboooooll

Hejhopp!

Det blev oavgjort mot FOC Farsta idag.
2-2 närmare bestämt.
Jag fick spela andra halvlek och är nöjd med det. Det var kul att spela igen, skönt med träningsmatch så man slipper känna någon press. Kroppen lyckades också bevisa att jag behöver komma igång ORDENTLIGT med träningen nu. Jag har inte haft såhär dålig kondis sen jag vet inte när...suck.

Efter matchen mötte jag upp Carro på stan och vi gick till Ringduvan och fikade. Vi har inte träffats sen hon fyllde år i April och mycket fanns att prata om.
Det är så himla tråkigt att man träffar sina gamla vänner så sällan, men så kul det blir då när den där planerade fikan äntligen blir av och man får sitta där i TIMMAR och prata om allt möjligt.
Åååh, de' ä fint de'.

Dags att börja ladda batterierna inför en ny vecka då. På jobbet drar FÖRHOPPNINGSVIS morötterna igång igen (orka mer fältarbete!), kvällarna blir det väl fotbollsträningar antar jag, och vad helgen därefter har att komma med, ja det får vi väl se då..

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback