Back on track

Om, i skrivande stund, åtta och en halv timme är jag tillbaka till den fruktade vardagen igen.
Fy.Fan.

Att klockan dessutom är 22.30 och jag fortfarande är pigg som om det vore mitt på blanka dagen, gör ju inte saken bättre direkt.

Har ändå försökt sysselsätta mig och varit så aktiv som det bara varit möjligt idag. Ikväll har jag storstädat både mitt rum och GARDEROBEN, och även tejpat för alla tänkbara små vampyr-krypin. Fladdermössen är nu förhoppningsvis väck.
Till min lycka regnade det när jag vaknade halv tolv idag. Det gjorde att jag i lugn och ro kunde få ägna mig åt bakning hela dagen utan att känna ångesten över att man inte spenderar sin tid ute i solen istället.
Jag och lillasyster Tessan bakade FYRA olika sorters kakor. De' ni!
Vi levde på kaksmet hela dagen och fick inte i oss "riktig" mat förrän sent ikväll, men det är okej tycker vi, sånt får man göra när man har semester.

Ja snyft, semester ja.. Suck så tråkigt att börja jobba igen.
Packa matlådor, gå och lägga sig i tid på kvällarna, upp tidigt, ont i ryggen, ont i benen, ont i huvudet. Ja, det finns inte så mycket mer att säga än just SUCK.

Jaja, får väl surfa vidare nu. Har gett mig själv datorsittande fram till 23.00, och det ska jag hålla den här gången..

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback