- En näve solsken, tack.

Oj vad jobbigt det var att börja jobba igen då!
Började klockan 7.00 imorse och när klockan slog 11.00 gick vi hem igen. Det fanns inget mer jobb att göra. Snacka om mjukstart..
Till på köpet blev jag ledig imorgon också. Det är inte alla som först har semester fem 1/2 vecka sen jobbar en dag för att sedan få ledigt igen. Lär inte klirra mycket i kassan den här månaden, men det får gå. Denna plötsligt lediga fredag gör nu så att jag och mina föräldrar kan åka ut tidigare till sommarstugan imorgon istället. Nice.

Guuu, jag är såå trött! Har knappt sovit en blund inatt. Dels för att jag var rädd att fladdermössen skulle äta sig igenom min igentejpade dörr och sedan anfalla mig, men också för att jag på en natt skulle ställa om från läggdags ca 03.00 och uppstigning ca 11.30 till läggdags ABSOLUT SENAST 23.30 och uppstigning 06.00. Det går ju bara inte.
Så där låg jag i min nybäddade säng och vred och vände hela natten.
Kan upplysa er om att det regnat konstant sen igårkväll.
Faktiskt ganska rofyllt  att ligga och lyssna på regnets smattrande mot taket när man inte kan sova..

Några timmar till kan det få hålla på. Regnet. Men sen får det vara bra. Jag har beställt solsken och värme till helgen när jag och mina föräldrar lämnar de två hårt arbetande systrarna hemma och drar till sommarstugan i Näs. Dessvärre verkar vädret ha andra planer enligt alla prognoser jag kollat. suck.
Må vädergudarna lyssna på mig!!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback