Life is hard

Usch, va är det med mig?
Jag är så förbaskat trött, har ont i halsen (igen) och tryckande huvudvärk.
Har dessutom träningsvärk alternativt sträckning i sidan, vid revebenen ungefär, efter morötterna idag..
Förstår inte vad det är som händer med den här kroppen. Jag som annars alltid varit friskheten själv!
Därav blev det ingen träning igår och efter lite övervägande blev det inget gym ikväll heller. Gymmet är jag inte jätteledsen över (alla är ävl medvetna om mitt gym-hat vid det här laget..), samtidigt som jag känner att det hade varit högst nödvändigt för de muskler jag inte äger. Skit också.

Måste hålla mig frisk nu. På lördag åker jag, Elin, Annika och Gotlands Astma- och allergiförbund till Åre för en veckas skidsemester.
Varför vi åker med astma- och allergiförbundet?
Ja, det var så att en kompis till mej, Elin och Annika är medlem där. AAF (kan det vara rätt förkortning?) fick en massa platser över efter att alla medlemmar som ville med på den här Åreresan hade anmält sig. Då fick medlemmarna lov att bjuda med vänner också, så på den vägen hamnade vi där vi är nu.
Jäklars va kul det ska bli!
En massa skidåkning, pulkaåkning (hoppas jag iaf), afterski, bad och mys med vännerna. Fantastico!

Imorgon ska jag ta mig in till stan efter jobbet och inhandla diverse skidutrustning. Underställ iaf.. Fick höra från en kompis som pluggar i de där trakterna, att det varit 22 minusgrader där förra veckan! Annat än våra ynka 4 minus som det varit här de senaste dagarna.

Nej, nu ska jag äta sen blir det sängen.
Ikväll sover jag innan åtta..

PussKram

Förresten! Ny profilbild. Det dröjde många år innan jag äntligen fastnade på bild i en något normal och anständig form. Nyårsafton för två månader sedan. Finally.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fin bild =)

2009-02-18 @ 21:51:23
Postat av: Åsa

Vill förresten oxå åka till fjällen å pumpa puder...

2009-02-18 @ 21:53:29
Postat av: Mickis!

Tack för din gissning, desvärre var den inte rätt ;-) jag håller med dig, gymmet kunde man varit utan! fast i och för sig tränar jag inte alls just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback