Belliboo

Soffan här hemma är ockuperad av mej och kommer så vara hela långa fredagkvällen.
Fy f* va trött jag är.
Känns som att jag sagt det ett antal gånger redan, men jag är verkligen helt slut.
En vecka i ide hade inte varit mej nåt emot, men nej.
Nu är det fredag och man känner ett litet lyckorus när man tänker på de två underbara helgdagarna som är att vänta nu. Dessvärre går lördag och söndag i en rasande fart och innan man ens hunnit säga helgfrid är det vardag igen, och deppresionen är ett faktum.

Men änsålänge är det iaf fredag så inte deppa. Istället ska vi ta vara på det lilla vi har att vara lyckliga över.
Själv är jag glad över att gympasset i onsdags inte blev alltför tufft och att jag därmed kan gå som en 19-åring idag och inte en 90-åring som det var förra gången vi gymmat. Lite glad är jag också över att vi fick tårta och varsin liten present på jobbet idag. Tårta för att chefen fyllt år och present för att det är Alla Hjärtans Dag imorgon. i det lilla röda paketet låg en mössa med företagets logga på. Fint som snus.

I helgen vankas fotbollsträning, sång med kören på bröllop, och melodifestival indisk middag och USA samtal med Matilda hemma hos Elin. Mys!

Trevlig helg på er!

PussKram


Kommentarer
Postat av: ewelina

ja jag har alltid musik på.

Jag måste i princip ha musik på när jag ska sova.

Men man har väl sina dåliga perioder iallafall.

Och jag är sjukt sugen på kladdkaka.

2009-02-13 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback