Den effektiva onsdagen

Japp, idag har jag varit grymt effektiv om jag får säga det själv.
På jobbet är det läskigt lite att göra. Lugnet före stormen. Väntar bara på att det plötsligt ska bryta ut i en ordentlig åskskur som ger arbete 06.00-18.00 i en vecka.
Men nu är det alltså lugnt och därför slutade vi dagen redan kl 12.00.
Det var då min effektiva dag började.
Åt mat.
Satte mig i solen.
Läste nästan ut den superbraiga boken.
Somnade i solen en stund.
Började städa bilen INVÄNDIGT.
Fikade hos mormodern.
Städade klart bilen.
Ringde vänner och släkt och försökte truga på dem biljetter till körens "afternoon tea" i helgen.
Läste igenom samtliga bloggar jag följer.

Mm, effektiv det är jag det.

Nu ska jag åka och styrketräna snart. Som grädde på moset liksom.

PussKram


Kommentarer
Postat av: ewelina

Glad påsk sjääälv. vet du, körer är läskiga, de sjunger samtidigt och skräms

Postat av: Mickis

Hon lever, men har inte orkat skriva i bloggen tyvärr!!

2009-04-16 @ 07:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback