19 timmar och 23 minuter....

....är det kvar tills det smäller.
Den stora seriepremiärssmällen!
P18/Dalhem spelar  imorgon, söndagen den 19:e april, 11.00 på Visborsvallen mot IK Frej.

Shit va nervös jag börjar bli.
Känner mig inte alls redo för seriepremiär än. Det var så längesen vi spelade seriematch, och tillskillnad från tidigare så är det ett nytt lag jag spelar i och svårare motstånd också. Det blir skillnad mot div. 4 som jag är mest van vid.
Till på köpet är det nästan ingen som tror på oss. Tidningarna har flera gånger påpekat avsaknaden av de mer rutinerade div. 2 spelarna som valt att sluta till denna säsong, och dom flesta tror att vi kommer ramla ur tvåan.
Det hela gör att man ännu mer vill vinna, bara för att bevisa för alla som tvivlar så på oss. Ge dem en knäpp på näsan. Eller en diskret knuff i ryggen kanske...
Men imorgon är det "bara" div.3 premiär. Kraftprovet kommer nästa vecka när div. 2 sätter igång. Fast för mig är det bannimej inte något "bara" div. 3. Jag kommer vara lika skitnervös vilket som, men jag ska göra allt för att det ska gå bra. VI ska göra allt för att det ska gå bra, alltså VINNA.

Auuh.. Ikväll ska jag, mamma och lillasyster på musikal.
Det om något ska väl ändå kunna sansa mina nerver en stund.

Önska oss lycka till!
P18/Dalhem! tjohoo!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Karro

Curtains? :)isåfall, var den bra?

Hörde om segern, fyfan vad kul!!

Postat av: Åsa

Lycka till =)

2009-04-19 @ 22:00:18
URL: http://sounnecessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback