Zzzz...

Jag är såå tröööött...
men orkar inte gå o lägga mig. Tandborstning och omklädning tar alldeles för mycket kraft.
Därför sitter jag här och seg degar framför datorn.

Zzzz...

Idag har jag bl.a. städat trapphus och lärt mig sätta ihop kaffemaskiner. Än så länge trivs jag väldigt bra. Städa är inte så illa faktiskt. Inte än iallafall.

Zzzz...

Magnus Uggla är tillbaka och förgyller återigen bloggvärlden med sina roliga inlägg. Det är värt en stor applåd. Klapp klapp.

Zzzz...

Har ikväll haft en livlig diskussion med pappa om homosexuella. Det uppstod när pappa fick se att det i årets säsong av Bonde Söker Fru är med en homosexuell kille. Pappa tycker det är onaturligt med homosexuella och tror att det bara är nån slags trend bland storstadsfolket som nu spritt sig till övriga Sverige. Jag tyckte han var knäpp i huvudet.

Zzzz...

Japp nu somnar nog jag.  

PussKram


Kommentarer
Postat av: ewelina

Det ÄR onaturligt. Däremot inte ett dugg fel.

Eller snarare: Naturen skapade oss inte till homosexuella från början.

Alla varelser är skapta till att föröka sig vilket homosexuella inte kan.

Men det är skönt att folk äntligen kan börja vara öppna med det utan att skämmas.

Jag tycker han i Bonde söker fru är så söt :)

2008-10-23 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback