You cant make your heart feel something it wont

Var det nån mer än jag som vaknade av regnovädret imorse? Klockan 4 brakade det loss och ett tag trodde jag allvarligt att taket skulle ramla in. Det dånade i hela huset.
Fast det är ganska mysigt att ligga nerbäddad i sängen under ett tjockt varmt duntäcke och höra smattrandet mot fönstret. Det inger ett skönt lugn.


Den här låten har jag nyligen upptäckt och blivit helt kär i. Finns det nåt sorgligare än olycklig kärlek?:
http://www.youtube.com/watch?v=KTLR3zHxnr8&feature=related

Hon har även gjort den här låten som nyligen återuppväckts här i Sverige sen Anna Bergendahl sjöng den i Idolauditionen:
http://www.youtube.com/watch?v=VgAkAgYz0cA

Mycket bra, mycket bra.

Idag ska jag ta tag i bildprojektet. Har nu fått alla bilder av Elin tagna i skolan de två sista gymnasieåren och alla äventyr vi hunnit med. Dom ska jag nu framkalla och sätta in i ett fint svart fotoalbum som jag köpt. Så nu ska jag sätta mig i lugn och ro och välja ut några bilder jag vill ha (det är ju flera 1000 bilder) sen ska dom framkallas, först därefter kan jag få börja klippa och klistra i mitt fina album.

Ikväll är det sista utomhusträningen innan säsongen är över. Imorgon har vi sista matchen. Motståndet är VSB, som det blev vinst mot med 12-0 förra gången. Återstår nu att se om vi kan komma upp i de siffrorna den här gången med..
Lördag 4/10 Tingsbrovallen 14.00 VSB - Dalhem B.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback