Uppdatering och dansbandsmusik

Satt nyss och läste på magnus ugglas blogg där han tipsade om detta lustiga klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=PdjcSGo1hJg
Helt klart värd att ägna 4 minuter av ditt liv åt.

Hänt sen sist:

Lördag: Fotbollsgalan. Det blev en rolig kväll och Dalhem tog hem priser för bästa målvakt, bästa back, bästa mittfältare, bästa div.4 spelare, planens gentleman och det fina priset GA-trofén, så vi var nöjda :) Får säga att här finns nåt som Gotland lyckats bra med. Det kändes verkligen fint och lyxigt, alla var fint uppklädda, prisutdelarna hade valts med omtanke och på plats fanns många kända ansikten. Kenneth Andersson t.e.x den gamla fotbollsspelaren som bl.a var med i Vm -94, hur coolt är inte det? Och pausunderhållning av en mycket glad Patrik Isaksson. Det kändes proffsigt helt enkelt. Själv hade jag det väldigt trevligt med alla lagkompisar hela kvällen och jag tror de flesta var nöjda när dom gick hem :)
Söndag: hjälpte jag till och städa borgen efter galan. Därefter var dagens kraftansträgning över och jag slappade bort resten av dagen.
Måndag: Städade rummet, hjälpte mormor att räfsa löv och tjänade dessutom pengar på kuppen. På kvällen var det fotbollsmöte ang. Dalhems samarbete med P18. Nya tränare ska det bli, ny klubb så småningom (dock inte till 2009, men till 2010 ska det förmodligen bildas en klubb med gotlandsmärke). Jag hoppas det blir bra. Kommer sakna vårt gäng så otroligt mycket för vi har gjort så mycket roligt tillsammans. Visserligen är vi väl kvar allihopa men det blir så mycket nytt som kommer göra allt så annorlunda. Jag tror dock att det här kan vara en stor chans för oss som vill satsa att få vara med om nåt riktigt stort.
Tisdag (idag): På förmiddagen var jag hos Carro. Hon var barnvakt åt lilla Vera så förutom att hålla ögonen på henne så pratade vi lite och umgicks. Man gör inte speciellt mycket nuförtiden men ändå blir det aldrig av att umgås med de kompisar som faktiskt fortfarande befinner sig på ön. Idag hann Jag och Carro med några timmar iaf. Nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn och ska snart åka o träna fotboll. Är så otroligt spelsugen att det riktigt spritter i benen! Därefter ska det förhoppningsvis bli lite badminton. Om vi orkar och om dom tillåter oss att komma och träna en timme efter den egentliga träningstiden. Vi får se vad det blir.

Ha det gott!


PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänk om Matilda en dag kommer säga "Jag vill så gärna ut och springa så det spritter i benen".



Då måste det firas! Med biskvier!

2008-10-28 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback