Avundsjuk, jag är så avundsjuk!!

Jaha här sitter jag och deppar.
Det är lördagkväll, nästan hälften av mitt fotbollslag befinner sig på råsunda just nu där Sverige spelar mot Portugal. resten av min umgängeskrets är bortresta (okej inte alla, men för att detta ska bli ett "tycksyndommiginlägg" så säger vi att ALLA är borta). 
JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!
Tänk, Portugal, Ronaldo, coolingarna!
Inte har vi kanal 8 heller, så jag får gott vänta tills matchen är slut och resultatet visas på text tv. Suck.

Tur att man har MSN. Så man har lite kontakt med omvärlden iaf, det vill säga dom som inte befinner sig på en fotbollsstadio nånstans i sthlm. 


Förövrigt undrar jag hur man slipper få mail från facebook där det står "meet new people". Jag förstår ingenting? vadå möta nytt folk? på facebook!? why???

Ja' ä inte bitter.

PussKram


Kommentarer
Postat av: emelie

jag är inte heller på råsunda så jag vet hur det känns :/

2008-10-11 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback