Tisdag är en veckodag

HejHej!

Ikväll har jag spelat badminton. Det är skitkul och något jag tänker fortsätta med. Iallafall sålänge det inte ska hålla på och krocka med fotbollen och kören.

Det blev ingen fruktsallad igårkväll. Istället hamnade jag hos Micka och åt kladdkaka för hennes pappa fyllde år (numera finns det undantag i mitt godisförbjud och det är födelsedagar). Dock var inte födelsedagen anledningen till varför jag var där. Den verkliga anledningen var en dator som dom inte ville ha ståendes hemma hos dem. Då fick jag den!
Den står nu fint på mitt skrivbord och väntar på en nätverkskabel. Förhoppningsvis behöver den inte vänta alltför länge då risken är stor att dennes nya ägare får ett smärre utbrott vid alltför lång väntetid...
Inget internet för tillfället alltså, så fram tills dess är det pinball och harpan som gäller.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback