Skriv på!

En blogg jag följer tipsade om detta. Äntligen gör skvallerpressen lite nytta:
http://www.veckorevyn.com/skrivpa/


Jag har sån TRÄNINGSVÄRK! Rumpan är stel och gör att jag går som en gammal tant, och för att inte tala om vänsterarmen och handleden. Skulle borsta tänderna förut och orkade knappt hålla upp tandborsten, armen är som förlamad.
Anledning: Badminton.
Amanda i fotbollslaget tränar badminton och för nån vecka sen bestämde sig jag och Hilda (en annan fotbollskompis)  att vi också skulle prova på det. Amanda föreslog att vi skulle följa med henne nån gång när hon tränade, och den gången var igår. Hon körde hårt med oss så den här träningsvärken var väl inte direkt oväntad, men det var grymt kul ändå! Varför har jag inte börjat med det tidigare för egentligen? Jag och syrran brukade vara med pappa och spela ibland för många år sen, men vi var ganska små då och tröttnade oftast redan efter en halvtimme, men igår var det annorlunda. Får se nu om jag och Hilda har tid sen att fortsätta, det hade ju vart jättekul iaf :)

Jaha, vad ska man då hitta på idag då?
Ikväll ska jag iaf in o se IFK kvala mot KIK. Fotboll fotboll.
Sen ska jag skynda mig hem så att jag hinner se Bonde Söker Fru.
Ja o sen är det ju Grey's anatomy efter det.
Wiie Wiie :D
Nörd nörd.


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback