Lördagskväll

Jaha, här sitter jag ätandes en satsumas, nyduschad, och lyssnar på min julmusik.
Börjar komma in i den sköna lördagskvällsfeelingen och väntar nu bara på Elin som kommer om cirkus en timma.

Idag har jag ,enligt mig själv, varit väldigt aktiv, flitig och duktig. Familjen har haft fixardag i trädgården vilket idag innebar räfsning, köra bort äpplen, och gräsklippning. Jag började med gräsklippning. Är förbannat grym på att klippa gräs om jag får säga det själv. Sen körde jag bort äppelhögar. Oerhört slitsamt och riktigt skittråkigt.
I eftermiddags körde jag in Tessan till rävhagen för hon skulle träna. Medan hon tränade var jag och handlade sen körde jag ner till strandpromenaden där jag tog en liten joggingrunda, för att sedan åka tillbaka till rävhagen och hämta Tessan när hon slutat.
Det känns riktigt uppfriskande när man har såna här dagar ibland. Man känner sig stolt över allt man hunnit med och samvetet känns lite bättre på kvällen när man slappar i tvsoffan. Det får bara inte bli för ofta..man kan ju bli överarbetad...!!

Ha en fortsatt trevlig helg gott folk!


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback