Happy happy!

Ja Ja Ja!!
Jag har fått jobb nu i två dagar. Ska städa Torsdag och Fredag.
Varje liten minut av arbete gör mig överlycklig.
Dessutom är arbetstiden så jädra bra imorgon att jag slutar absolut senast klockan två och hinner med den planerade lunchen med Annika och Elin! Great!
Ja Great var ordet.

Träningsvärk från gårdagen har hägrat i min kropp idag. det var J O B B I G T igårkväll!!

Ville egentligen skriva ett långt inlägg om lyckan över att Obama blev den nya presidenten i USA, men nu måste jag verkligen sova. Upp klockan 5 imorgon, Ojoj, så jag får ta det en annan stund istället.

PussKram

Kommentarer
Postat av: ewelina

men attan grattis! :)

2008-11-06 @ 16:24:54
Postat av: Ela

Lunchen blev mysig, intressant och kylig. Mysig i grill, hav, filt och ni. Intressant i samtalsämnen, kylig i kallt när solen gick ner. :)



Mejla dig precis! Läs det.

2008-11-07 @ 01:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback