Vem är Camilla Belle??

Just idag är ett ypperligt tillfälle att läsa den svenskabok som ska vara färdiganalyserad till måndag. Dock är den förskräckligt tråkig, rena tortyren!
Av den anledningen hamnade jag här framför datorn och hittade denna roliga sida:
http://www.myheritage.com/FP/Company/celebrity-collage.php?lang=SV

Man skickar alltså en bild på sig själv och så jämför datorn den med bilder på olika kändisar.

Jag började med bloggens visningsbild, och det var väl kanske ingen höjdare när det visar sig att den jag är mest lik bär mustasch, och att Jon bon Jovi och jag är lika till 66 %. Och den där antoine, vilken pudding! hmm..
Dags att byta visningsbild, helt klart.
Vad som ändå är värt att nämnas är att jag och Katie Holmes är lika till 62%, men hon kom på nionde plats och fick därför inte plats i collaget. Sådesså!


Sen hittade jag en bild där jag ser lite smått drogad ut, dock mycket bättre än den förra bilden.
Det blev också ett betydligt bättre svar då. Fast, vem är Camilla Belle?? 

Sista bilden jag jämförde med är den bild som jag haft med i jobbansökningarna. Inte här heller vet jag vem hon som jag är mest lik är!?


Det här var ju roligt, och bra för självförtroendet. Kul att jämföras med såna som Kirsten Dunst, Courtney Cox (jippie för Friends) och Nicole Kidman, inte fy skam.
Mest lika är troligen jag och hon Camilla Belle eftersom hon återkommer två gånger, måste ta reda på vem hon är. Kan ju inte gå och vara dubbelgångare med nån jag inte vet vem det är! (ironi, ironi, ironi)

Lycka till!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag vet inte om jag gjorde helt rätt, men Melinda Clarke (Julie, Marissas mamma) kom upp. :S Får göra om det någongång. För nu måste jag verkligen börja läsa boken! Ska läsa hela kvällen, så vi kan pratas vid om den imorgon. Rings ikväll antar jag om morgondagen!

2008-05-02 @ 15:41:10
Postat av: ewelina

hahaha massa asiater

2008-05-03 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback