Äckligt!

http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3658189
Sånt här gör mig så förbannad och äcklad och ledsen. Att det kan finnas såna sjuka människor! Det är vidrigt!
Äckliga gamla sluskgubbar, dom finns överallt. Kan ingen bara utrota dom från denna jord!
Den senaste tiden tycker jag det har varit extremt, tänker speciellt på gubbäcklet i Österrike som haft sin dotter inlåst i källaren i 24 år, plus att han våldtagit henne flera gånger och dessutom fått flera barn med henne. Så jävla sjukt!

Usch, ibland blir man så upprörd.

Idag har jag varit duktig (tycker jag själv iallafall). Ibland har man såna där dagar då man lyckas hinna med en massa saker! Trots att jag inte gick upp förrän halv tolv idag har jag hunnit städa mitt rum, badrummet, pratat me matilda, skrivit sammanfattning av vårt studiebesök på cementa, och börjat på en lista över mat till studentmiddagen. Vissa dagar går allt så smidigt. Idag har varit en sån dag. Såna dagar gillar jag :-)


Denna människas blogg har jag läst i över ett år nu, och nyligen fick hon erbjudande om att skriva lördagskrönikan i GT och här är nu resultatet.
Hon är så smart och skriver så bra!
Läs och njut!

http://www.helagotland.se/gt/artikel.aspx?articleid=3656610


Nu måste jag hjälpa Elin med astronomin!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

tjaa isabelle!! länkade vidare till bloggen, den va faktiskt bra! vafan ja tror inte ja sett dig sen i januari, vart e du? vi måste ju fofasiken träffas nångång! =P

2008-05-19 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback