koncentrationssvårigheter

herregud, hur seg får man va!?
Det ska väl inte va så himla svårt att komma på ett ämne att hålla tal om!
Men tydligen...
På torsdag ska talet vara klart och hållas inför klassen. Det är två dagar dit och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om!!
Åkte tillochmed in till skolan en och en halvtimme innan dagens första lektion börjar BARA för att komma igång med talet, men självklart slutar det med att man hamnar framför datorn läsandes mail och bloggar.

Ingen självdisciplin här inte...

Nej nu måste jag lämna denna distraktionsapparat och komma igång (dessutom sitter det en kille vid datorn bredvid mej som snorar som bara den, och man vill ju inte riskera att smittas!)

Ha en skön dag!

PussKram

Ps. om nån har ett bra förslag på tal-ämne kan man gärna få lämna det i en liten kommentar här på bloggen. d.s


Kommentarer
Postat av: K

Jajamensan, jag har blogg! :P Nu vet du! Ja, jag hoppas att få spela mer med! Vi ses på fredag hörru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback